خرید بهترین فایل های فلش موبایل

عرضه کننده ی فایل های فلش سامسونگ ، هواوی ،لنوو، گوشی های چینی ، تبلت ، ایسر، آلکاتل ،پیرگاردین،ایسوز

خرید بهترین فایل های فلش موبایل

عرضه کننده ی فایل های فلش سامسونگ ، هواوی ،لنوو، گوشی های چینی ، تبلت ، ایسر، آلکاتل ،پیرگاردین،ایسوز

پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان



پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان
دسته: علوم تربیتی



فرمت فایل: doc

حجم فایل: 90 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 98








پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان در 98 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



فهرست مطالب:



فهرست مطالب


فهرست جداول


فهرست نمودارها


چکیده


فـصـل اول

کلیات تحقیق

مقدمه


بیان‌مسئله


ضرورت و اهمیت مسئله تحقیق


اهداف پژوهش


فرضیه‌های پژوهش

متغیرهای پژوهش


تعاریف متغیرها(مفهومی و عملیاتی)


تعریف نظری مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل 


تعریف عملیاتی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل 


تعریف نظری سازگاری


تعریف عملیاتی سازگاری


فصل دوم

ادبیات و پیشینة تحقیق

مقدمه


بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن


تعریف سازگاری 


    عوامل موثربرسازگاری


     انواع سازگاری


  روشها یا اشکال سازگاری


      ملاکهای سازگاری مطلوب


      ویژگیهای افراد سازگار


بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل


نظریه تحلیل رفتار متقابل


مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل


الگوی حالات نفسانی


موقعیت‌های روانی و طرحهای زندگی


 آسیب شناسی روانی


          الف : آسیب شناسی ساختی


         ب: آسیب شناسی کارکردی


هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل


فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل


مشاوره و درمان


        الف : تحلیل درمان ساختار


        ب: تحلیل درمان تبادلها


ارزشهای مشاوره گروهی 


 جمع بندی مطالب 


بخش سوم: مروری برپیشینه  تحقیق


مطالعات صورت گرفته در داخل کشور 


مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور


فصل سوم

روش اجرای تحقیق

مقدمه


روش تحقیق


جامعه آماری تحقیق


نمونه و روش نمونه گیری


ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن


پرسشنامه سینهاوسینگ


پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ .


روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ .


روش تجزیه و تحلیل داده‌ها


شیوه اجرا ومراحل انجام پژوهش..


گزارش جلسات مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل  .


مقدمه


اطلاعات توصیفی مربوط به مشخصات دموگرافیک نمونه‌های تحقیق


تجزیه و تحلیل داده‌ها..


فرضیه اصلی


فرضیه فرعی اول


فرضیه فرعی دوم


فرضیه فرعی سوم


فرضیه فرعی چهارم


فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

مقدمه


یافته‌های پژوهش


      الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها


      ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها ...


پـیشنـهادات تحقیق..


الف- پیشنهادهای  برخاسته از پژوهش


ب- پیشنهادات برای انجام تحقیقات بعدی


  محدودیتها


منـابـع

منابع فارسی


منابع لاتین.



چکیده

هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان دختر شهرستان سرپل ذهاب در سال 94-93 می‌باشد.

روش پژوهش در این تحقیق روش آزمایشی بود که در این پژوهش ابتدا 200 نفر با روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای انتخاب شد که پس از انجام پیش آزمون از بین آنها دانش‌آموزانی که کمترین نمره سازگاری را کسب نمودند 30 نفر به صورت تصادفی انتخاب و به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم گردیدند.

جهت اندازه‌گیری داده‌ها از پرسشنامه‌ها سازگاری سینها و سینگ (1993) که شامل 60 سؤال که حوزه‌های عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش‌آموزان دبیرستانی را می‌سنجد استفاده شد و همچنین مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل در ده جلسه یک ساعت و نیم اجرا شد و در پایان نیز از هر دو گروه گواه و کنترل پس‌آزمون گرفته شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی (جدول و نمودار) و جهت آزمون فرضیه‌های پژوهش از آمار استنباطی (T مستقل و کواریانس) استفاده شد.

نتایج این پژوهش نشان داد که روش مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل TA بر سازگاری اجتماعی و سازگاری کل شرکت‌کنندگان تأثیر معنادار داشته است همچنین نتایج نشان دهنده وجود تفاوت معناداری بین سازگاری دانش‌آموزان پایه اول و دوم می‌باشد و سازگاری عاطفی و آموزشی نیز افزایش یافته است ولی معنادار نبوده است.




پرداخت و دانلود



بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان , پژوهش بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش‌آموزان , سازگاری دانش‌آموزان , رویکرد تحلیل رفتار متقابل , تأثیر مشاوره گروهی بر سازگاری دانش‌آموزان , تأثیر مشاوره گروهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی